Наш офіс та точка самовивозу

Відвідай нас у Києві

бульв. Дружби Народів , 38,

Київ, 02000, Україна

Найчастіші питання

FAQ

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ГРАВІЮВАННЯ

Як додати персоналізоване гравіювання до товару?

Щоб зробити виріб унікальним та неповторним, ви можете додати гравіювання (або тиснення на деякі вироби) таке як: ім'я, ініціали, текст (побажання), зображення або логотип. Для цього зверніться до нас в чаті, по email або по телефону. Після оплати наш дизайнер підготує для Вас декілька макетів дизайну гравіювань і Ви зможете обрати що більше подобається. 

Як довго тримається гравіювання?

Гравірування - це процес випалювання верхнього шару шкіри/дерева за допомогою лазерного гравера. Таким чином, ваше зображення або текст залишаться назавжди, доки виріб буде слугувати вам.

Скільки це коштує?

Всі персональні гравіювання (тиснення) потребують повної або часткової передплати. Так як виріб стає індивідуальним, особисто вашим та не підлягає поверненню.

Вартість простого гравіювання 320 грн (ім'я, ініціали, текст, просте зображення), але є більш складні завдання які прораховуються в індивідуальному порядку.

ТВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ

Де моє замовлення?

Після оформлення замовлення ми надішлемо вам електронного листа, щоб повідомити про статус вашого замовлення. Ми надамо вам номер посилки для відстеження та посилання на веб-сайт, де ви зможете відстежити вашу посилку. Якщо ви не отримали від нас повідомлення протягом 5 робочих днів з моменту оформлення замовлення, будь ласка, повідомте нам про це, щоб ми могли вам допомогти. Якщо у вас виникли запитання або вам щось незрозуміло, будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою або через чат. Ми завжди раді допомогти!

Чи можу я скасувати своє замовлення?

Ми намагаємося обробляти наші замовлення дуже швидко, щоб переконатися, що вони потрапляють до вас якомога швидше, тому скасування замовлення після його розміщення не завжди можливе. Однак ми завжди хочемо допомогти, тому, будь ласка, надішліть нам електронного листа (з номером вашого замовлення) на адресу: torross.store@gmail.com або зв'яжіться з нами через чат, і ми спробуємо скасувати ваше замовлення. Якщо нам це вдасться, ми негайно обробимо ваше повернення.

Не всі товари з вашого замовлення надійшли до мене

Якщо ви замовили більше одного товару і отримали неповне замовлення, будь ласка, повідомте нас про це, надіславши нам електронного листа або зв'яжіться з нами через чат.

ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН

Я отримав несправний товар

Нам дуже шкода це чути. Ми з радістю організуємо для вас відшкодування або заміну несправного товару. Зв'яжіться з нами протягом 30 днів з моменту отримання товару, написавши нам на електронну адресу torross.store@gmail.com або скористайтеся чатом.

Яка ваша політика повернення/обміну?

Дефектні або непотрібні товари можна повернути протягом 30 днів з моменту доставки для відшкодування або обміну. Повернутий товар повинен бути надісланий в оригінальній упаковці. Після 30 днів небажані товари не приймаються. Персоналізовані товари поверненню не підлягають.

Вартість повернення:

Витрати на повернення оплачує покупець. Будьте уважні при відправці товару службами доставки, так як ми не несемо відповідальності за втрату повернутого товару.

Куди я можу відправити повернення?

Щоб отримати адресу для відправки повернутого товару, напишіть нам електронного листа або зв'яжіться з нами через чат, або по телефону.

ДОСТАВКА

ОБРОБКА ЗАМОВЛЕННЬ
Підготовка замовлення до відправки на більшість позицій в каталозі займає від 1 до 3 днів. Замовлення готуються з понеділка по суботу.

ОРІЄНТОВНИЙ ЧАС ДОСТАВКИ
1-2 дні.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:
 

  • до відділення Нової Пошти – 120 грн.
  • до дверей – 140 грн
  • Самовивіз з офісу в Києві – безкоштовно

ОПЛАТА

Оплата

Пропонуємо наступні методи оплати:

  • Apple Pay, Google Pay;
  • Оплата частинам – розстрочка до 4-х платежів під 0%;
  • Оплата при отриманні +80 грн ( тільки для замовлень без персонального гравіювання чи тиснення);
  • Карти Visa, Mastercard;
  • Оплата на банківський рахунок.

Заповніть форму

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ, ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ