ЗАГАЛЬНА ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

Ми просимо вас перевірити товар одразу після його отримання. Про будь-які дефекти або пошкодження необхідно повідомити протягом 14 робочих днів з моменту доставки. Можливість повернути товар протягом 14 днів без пояснення причини випливає із Закону про права споживачів від 30 травня 2014 року (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 827, з наступними змінами): “Споживач, який уклав дистанційний договір, може протягом 14 календарних днів відмовитися від нього без зазначення причини і без понесення витрат, за винятком витрат, зазначених нижче”,

Зверніть увагу: Витрати на доставку НЕ повертаються.

Покупець оплачує зворотні витрати на доставку. Ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні товару, якщо він повернутий у стані, відмінному від початкового. Індивідуально виготовлені предмети поверненню не підлягають.

ЗАГАЛЬНА ПОЛІТИКА РОЗГЛЯДУ СКАРГ

Скарги можна надсилати електронною поштою на адресу e-mail: torross.store@gmail.com або поштою за вказаною нижче адресою. Датою початку розгляду скарги вважається дата отримання нами вашого листа зі скаргою. Термін розгляду скарг становить до 30 робочих днів з подальшим повідомленням вас про це.

Зв’яжіться з нами:

Адреса офісу компанії: бул. Дружби Народів, 38, Київ, 02000, Україна

тел. +38 (050) 324 82 31

e-mail: torross.store@gmail.com